پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
برگزاری میز خدمت در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی،منابع طبیعی و صنایع غذایی خراسان رضوی

برگزاری میز خدمت در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی،منابع طبیعی و صنایع غذایی خراسان رضوی

- 1402/08/02

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی در میزخدمت شرکت‌های دانش بنیان و فناور بر پشتیبانی از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان و به نقل از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی، میز خدمت، ویژه رفع مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی برگزار شد. در این جلسه مدیران‌عامل شرکت‌های دانش‌بنیان به‌صورت مستقیم با رئیس مرکز به گفتگو پرداخته و مشکلات و چالش‌های خود را با رئیس و معاونین مرکز مطرح کردند.

مسعود نجفی در ابتدای این جلسه و در دیدار با مدیران‌عامل شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی اولین دهکده تاسیس شده در سازمان تات و دهکده منتخب این سازمان است و هدف مرکز این است که شرکت‌ها در این مجموعه بتوانند بدون هیچ مشکلی تولیدات دانش‌بنیان خود را در اختیار بخش کشاورزی قرار دهند .

وی افزود: این جلسات را با هدف رفع مشکلات پشتیبانی برنامه ریزی کرده ایم و این مجموعه را به مجموعه‌ای پویا و بهره‌ور تبدیل خواهیم کرد .

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی تصریح کرد: اگر شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان را حمایت می‌کنیم جهت رفع مشکل و ایجاد جهش در بخش کشاورزی است و با تمام توان از این مجموعه حمایت می کنیم .

در ادامه هر یک از شرکت‌ها بصورت جداگانه مشکلات و چالش‌های خود را با رئیس مرکز مطرح کرده و رئیس مرکز دستورات لازم جهت رفع مشکلات را صادر کرد.

دانلود پیوست خبر سید ابوالقاسم حقایقی مقدم سید ابوالقاسم حقایقی مقدم مهدا متولی حقیقی مهدا متولی حقیقی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.